5 te 5 Namaza Başlıyorum

Paylaş

Küçük dokunuşlarla hayatına anlam katmaya hazır mısın? 🙂

Şu an efsane bir Sözler Köşkü projesiyle karşı karşıyasın. “Nereden geldim buraya, neden bu yazıyı okuyorum, ne yapacağım şimdi?” gibi aklından geçen bütün soruları sil ve tertemiz bir sayfa daha aç hayatında. 🙂

 

Namaz kılmakta zorlanıyoruz, namaza başlayıp başlayıp bırakıyoruz veya namazı hakkıyla, manasıyla eda edemiyoruz. Belki de 5 vakit değil 4 vakit kılıyoruz. Şeytana mağlup olup ona sevinç çığlıkları attırıyoruz. İşte yeni proje bunun için var: 5’TE 5 – NAMAZA BAŞLIYORUM

 

Burada ne yapıyoruz?

 

1)Namaz kılmak istemeyen nefsimizi ikna ve motive edici muhabbetler ile harekete geçirip namaza başlıyoruz. Yıllardır bizi kandıran şeytanın bacağını kırıyoruz. Bunun için tek yapman gereken bize @5te5namaz Instagram hesabından bir mesaj atmak.

 

2) “Benim sorunum başlamak değil başlayıp başlayıp bırakıyorum.” diyen arkadaşlarımızı şeytanla baş başa bırakmamak için 40 günlük bir takibe alıyoruz. Özellikle insan ilk namaza başladığında şeytanın kara listesine dahil oluyor, bu süre zarfında arkadaşlarından ciddi bir destek ve motivasyona ihtiyaç duyuluyor. Ne zaman düşecek gibi olsan elinden tutup sana manevi destek olacağız. (Bu arada bu işi tamamen ücretsiz, Allah rızası için yapıyoruz hatta bizim internet kotamızdan gidiyor. 🙂 )

 

3)“Abi bir arkadaşım var, namaza başlamasını çok istiyorum.” dediğiniz arkadaşlarınızı bize yönlendirin veya onların Instagram adresini söylemeniz yeterli, biz anlatırız hidayet Allah’tan. Bu konuda ayet, hadis ve tefsir olarak donanımlı ve yüzlerce insanın namazına vesile olmuş bir ekip size cevap verecek.

 

4)“Namaz kılıyorum ama pek bir şey hissetmiyorum.” diyen kardeşim seni de bekliyoruz. Çözüm var, merak etme. Namaz kılarken ekmek almaya gittiğini biliyoruz. 🙂

 

Son olarak “Kalpler YALNIZ Allah’ı anmakla huzur bulur.” ayeti çok açık değil mi? Hayatındaki eksik parçanın namaz olduğunu hiç düşündün mü? Namazı ihmal eden derdine sebep aramasın. Sonsuz olmayan özgür olamaz. Haydi secdeye git. Yere fısılda. Arş-ı Alâ inlesin…

 

 

Her şeye rağmen kendimi bunun için hazır hissetmiyorum diyorsan aşağıdaki sebeplerden birisini seç ve bize mesaj at, bilmediğin bir çaresi vardır belki de.

Instagram => @5te5namaz

1) Çalışıyorum işim çok yoğun/ Okuyorum sınavlarım çok yoğun.

2) Namaz kılmak zor geliyor, üşeniyorum.

3) Hiç vaktim yok.

4) Abdest almak zor geliyor.

5) Namaz kılmayı bilmiyorum.

6) İçimden namaz kılmak gelmiyor.

7) Tesettüre girmem imkânsız namaz kılsam ne yazar?

8) Namaz kılmak için okulda/işte uygun bir ortam bulamıyorum.

9) Günahların içindeyim, çevremde namaz kılan yok; ben nasıl başlayayım?

10) Namaz nasip işi Allah’tan bana gelecek bir işaret bekliyorum.

11) Benim durumum bunlardan farklı. Şöyle ki…

 

Paylaş

19 yorum yapılmış. Sende yap :)

  1. Kubra 14 Aralık, 2017 at 12:11 Reply

    Öncelikle herşey için teşekkür ederim . Ben bu sayfayla namaza başladım . ALLAH ‘in izniyle de bırakmadan devam edicem . ALLAH sizden razı olsun iyi ki böyle bi sayfa yapmışsınız

  2. T 17 Kasım, 2017 at 00:02 Reply

    Vallahi başlayıp başlayıp bırakıyorum nedense bana sonradan haşa bir anlamsız geliyor sanki yalnızca eğilip eğilip kalkıyor gibi hissediyorum o yüzden de bir süre sonra kilmiyorum, bakıyorum ki unutmuşum bile. ve çoğu zaman kılarken kalan rekatlari hesapliyorum bu beni çok rahatsız ediyor utanıyorum ve Allah bu şekilde birini neden dinlesin ki ben olsam ben de kendimi dinlemem diyip kilmiyorum.Ne yapacağım bilmiyorum ?

  3. Emre 16 Kasım, 2017 at 22:51 Reply

    Saçlarım yüzünden bozuluyor evet sacma bir sebep ama secedeye yattigim zaman saclarim bozuluyo namazı da huşu içinde kilamiorum

  4. Pınar Ucr 12 Ekim, 2017 at 10:54 Reply

    Herzaman duacınızım Allah sizlerden sizi yetiştiren ana babadan razı olsun kendimi bulmama kul olduğumu hatırlamama yardım ettiniz 40 gün hiçbir mecburiyetiniz olmadığı halde “kardeşim namazlar nasıl gidiyor” dediniz sayenizde çok iyi gidiyor “Elhamdülillah”.

  5. Nur cemile 10 Haziran, 2017 at 14:27 Reply

    Ne güzel bir program ya. Ne kadar güzel düşünülmüş..Allah sizin gibi ihlâslı kardeşlerimin sayısını arttırsın.

Yorum Yap